.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه پر حاشیه شورای شهر ساری ؛
انتقاد تند عضو شورا از چپاندن نیرو در شهرداری ساری!
وی با اشاره به اینکه تا کی استانداری و سایر دستگاه ها سعی در چپاندن نیرو را در شهرداری ساری دارند؟ افزود:رضایت بی چون و چرای شهرداری و لابی اعضا و سکوت و مماشات نتایج نامطلوبی دارد.
انتقاد تند عضو شورا از چپاندن نیرو در شهرداری ساری!

جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، در این جلسه که با حضور اعضای شورای شهر ساری و شهردار برگزار شد موارد انتقادی همانند جلسات گذشته مطرح شد.

آقامیری عضو شورای شهر ساری در این جلسه ضمن انتقاد از تحریف سخنان جلسه قبلی خود اعلام کرد: دغدغه پیگیری مطالبات مردم شهر از مسئولان سایر دستگاه های دولتی به فراموشي سپرده شده که این امرقابل تامل است.

وی خطاب به ریيس و اعضاي شورا گفت: بودجه یکصد میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری ساری در سال 90 را شما تصویب کرده اید،گرچه تاکنون حتی یک جلسه علی رغم ده ها تذکر شفاهی جهت کنترل بودجه و هزینه ها و چگونگی تحقق درآمد و عوامل ناکارآمدی آن تشکیل نشد!

آقامیری از تخفیفات غیر قانونی اعمال شده انتقاد و اعلام کرد: بدانید که به علت تخفیفات غیر قانونی،تاکنون حدود پنج میلیارد تومان اموال عمومی تضییع و انباشت بدهکاری فراهم شده که اگر بدهکاری وام های بانک اضافه شود عمق فاجعه روشن می شود.

وی در ادامه از جذب نیرو در شهرداری اظهار نارضایتی و تصریح کرد: درحالی که هزاران نفر جوان متخصص ساروی بیکار و خانواده ها دچار مشکل هستند،مطلع می شویم که از شهرهای دیگر یا منتقل یا جذب شهرداری ساری می شوند!

وی با اشاره به اینکه تا کی استانداری و سایر دستگاه ها سعی در چپاندن نیرو را در شهرداری ساری دارند؟ افزود:رضایت بی چون و چرای شهرداری و لابی اعضا و سکوت و مماشات نتایج نامطلوبی دارد.

در ادامه نقیبی نیز با پاسخ به موارد مطرح شده از سوی آقا میری گفت: همه اعضای شورا در مقابل مصوبه ها پاسخگو هستند.

فرامرز نقیبی با بيان اين که ما اموال شهرداری را تضییع نکردیم، افزود: اعضای شورا وقت خود را به شهردار اختصاص می دهند تا بتواند پاسخگو باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: هاشمي معاون عمراني استاندار در جلسه اي خصوصي در مورد مسائل پيش آمده با من صحبت هايي كرد كه رضايت بخش بوده است.

رییس شورای اسلامی ساری از شهرداری انتقاد و افزود: ۳ هزار ساختمان بدون پروانه در ساری شناسايي شده که اگر شهرداري نسبت به صدور پروانه و دريافت مطالبات خود اقدام كند قسمتي از مشكلات حل خواهد شد.

همچنین حجازی شهردار مرکز استان نیز از بدهی دستگاههای اجرایی صحبت به میان آورد و گفت: اداره کل راه و ترابری و سازمان جهاد کشاورزی جزو بدهکاران بزرگ شهرداری هستند که حساب شان مسدود شده و به مرحله اجرا رسیده است و پس از 18 ماه می توانیم برابر قانون مطالبات خود را وصول کنیم.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 شهريور 1390
بله دو كلام هم از مادر عروس
اين بنده خدا نه كه تازه به شورا راهش دادن بايد جبران نبودنش رو بكنه و پاچه همه رو بگيره
آقا ميري مواظب باش
حد و حدود خودت رو بدون
نا شناس 8 شهريور 1390
آقاي متخصص ( آقا ميري) نمي دونم منظور شما از تخصص چيست
اگر بنا بود در شورا متخصصين انتخاب شوند شما آنجا چه كار مي كني
نا شناس 8 شهريور 1390
آقا ميري
مطرح كردن مشكل كار همه هست
راهكار ارائه كن
نا شناس 8 شهريور 1390
آقای آقامیری شما چرا از چپاندن نیرو در شهرداری اعتراض میکنید! شما که به محض ورود خود بصورت علی البدل به جای آقای رمضانپور ، برادر خود که رانده شده فرمانداری ساری بوده و آن همه مسئله ... ! داشته بعنوان معاونت سازمان عمران شهرداری ساری که با مسائل کلان اقتصادی سر و کار دارد به حق خود رسیده اید!!!
نا شناس 8 شهريور 1390
آقای آقامیری راستش را بگو خودت برادرت را در شهرداری کجا چپانده ای !
نا شناس 8 شهريور 1390
بهتر است شفتف سازی کنید با جزییات کامل.کلی گویی بدرد ملت نمی خوره
این اقای معاون عمرانی استاندار میدونی چند نفر را برای شهرداری معرفی کرد. در شهری که شهرداری ان-ساری- 3 سال داره ممیزی انجام می دهد چگونه میتونه تصمیم بگیره
نا شناس 9 شهريور 1390
اقا میری شما را هم میشناسن مردم لطفا بس کنید همان کارهای روزمره خودتان را انجام دهید به فکر انتقاد نباشید که بیشتر گ ن د ش در میاد!
جان عزیزت سانسور نکن شمالنیوز شیطونک
شهروند 10 شهريور 1390
خوب حرف حق زده دیگه چرا هی بهش تهمت می زنید مگه کجاتونو سوزونده به قول رئیس جمهور آبو بریز همونجا که ...
نا شناس 10 شهريور 1390
اقاميري را بنده شناخت دارم ايشان فردي متعهد و دلسوز است از اينكه به نكته ي اشاره داشتند كه در واقع خط قرمز اقايان است و به مزاج بعضي خوش نيامد نبايد به ايشان خرده گرفت بلكه ريشه درد اين است كه جامعه ما تملق و چاپلوسي و بي ديني ارزش شد اگر امروز حقيقت گفته شود غلط است چون واقعيت دروغ است كه در جامعه فر هنگ شد
نا شناس 11 شهريور 1390
مدیر محترم سایت شمال نیوز لطفا به اطلاع دستگاهای نظارتی برساند جذب فرزندان مدیر کل ارشاد و فرماندار سابق ساری وخبر نگار دانشجو ازسو ی هاشمی معاون امور عمرانی در سازمان همیاری برچه اساس بوده است
نا شناس 12 شهريور 1390
آقای آقامیری اصلاح طلب نیست بلکه ... است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.